Politiker På Slap Line

Det er ved at være en rum tid siden, jeg opdaterede min blog, men ikke desto mindre kommer der her en lille appetizer fra den politiske fløj nærmere betegnet Socialdemokratiet og deres unge Aalborg-kandidat Rasmus Brask.

Den 24-årige lokalpolitiker har i stedet for en tør valgkampsvideo, satset på en ordentlig røvfuld selvironi og en gang fraklip for at agere utraditionel i valgkampen i forhold til hans partifæller og politiske modstandere.

Jeg agerer ikke helt neutral mellemmand, da jeg har været tilknyttet kampagnen, så I skal bare ignorere min begejstring.

Hvis ikke du kender Rasmus’ navn, kommer du sandsynligvis til det gennem følgende trilogi af klip fra selveste Jomfru Ane Gade samt et nærmere indblik i Aalborgs cykelforhold:

Politiker På Slap Line

Skriv et svar

