Fitness På Den Lette Måde

Så glad har jeg aldrig set ud under fitness!

Fitness er den helt store modedille i disse sundhedstider, og folk valfarter til fitness-centre som deres liv afhænger af det, hvilket naturligvis også er tilfældet hos visse personer.

For et halvt år siden sprang jeg også med på vognen og meldte mig ind i Fitness World, så jeg kunne vokse mig stor og stærk (hvilket ikke er sket….)!

Mine to disciple Mads og Toby fulgte mig ind ad fitness-verdenens magiske døre men har nu begge meldt sig ud grundet så forskellige omstændigheder som Island og karate!

Så nu er jeg den sidste musketer, selvom D’Artagnan, i form af min kammerat Gaxe, nu har indmeldt sig til spinning og svedeture i stor stil-

Jeg bliver dog efterhånden betegnet som et passivt medlem hos fitness-kæderne, da min entusiasme for at træne er nærmest ikke-eksisterende.

Det skete med mit fitness-abonnement i Fitness dk, i Equinox og nu også i Fitness World, hvor jeg for første gang i halvanden måned var nede at træne i går.

Så i stedet for at donere penge til velgørende formål, er jeg en velvillig bidragsyder til de kapitalistiske fitness-virksomheder (jeg vil dog påpege, jeg også er medlem af Dyrenes Beskyttelse!).

Det er det, man kalder fitness på den lette måde!

Das Zimmer direkte fra Fintness World blandt steroidebrød og stramme røvballer!

Fitness På Den Lette Måde

Skriv et svar

