Well Hello There Jane Smith

"Are you Jane Smith?"

“Who is Jane Smith?”

Det spørgsmål stiller mange millioner mennesker hvert år.

Hun er lige kommet til fra en ny by, og hun har ved et tilfælde set netop dit billede, og synes du er lidt af en hottie!

Jeg forestiller mig, at Jane Smith er 23 år, 1.80 cm, blond, har brune øjne og verdens længste ben.

Eller også er hun en 34-årig mand, 1.65 cm høj, leverpostejfarvet hår, har brune øjne og vejer nok 69 kilo for meget.

Jane Smith har en mailadresse, der lyder jane85smith@gmail.com, og hun er sandsynligvis mere i nærheden af herren til højre end den før beskrevne blondine.

Jeg modtog beskeden her den anden dag, og bestemte mig for lige at google email-adressen, da den var mere suspekt end menneskehandel på åben gade.

Og det viser sig, at jeg er langt fra den eneste, der har modtaget mailen, og jeg morede mig da fyrsteligt over de forskellige beskrivelser af den charmerende Jane Smith.

Men Jane Smith har altså aldrig set dit billede, og hun er højst sandsynligt en ondsindet virus, som bare vil overtage din computer!

Bare lige en lille anekdote fra min brevkasse.

Das Zimmer direkte fra hotmail blandt mails og spam!

Well Hello There Jane Smith

3 thoughts on “Well Hello There Jane Smith

Skriv et svar

