Slå Et Slag For Dyrs Velfærd

http://www.dyrepoliti.underskrifter.dk/index.php

Dyrevanrøgt og mishandling er ved at blive dagligdag i det danske land.

Uvorne teenagere, der skamferer heste.

“Ansvarsfulde” halvhjerner, der smider sorte sække med kattekillinger på rastepladser.

Tåber, der bruger hunde til brutale blodige hundekampe.

Lade landmænd, der ignorerer slagtedyrs velfærd.

Disse er grobund for et dyrepoliti i Danmark, som succesfuldt er implementeret i flere andre lande.

Tag et standpunkt for dyrs velfærd og sæt jeres autograf på http://www.dyrepoliti.underskrifter.dk/index.php og http://www.onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/OASA

Det tager dig kun et minut men rækker meget længere.

Og nu hvor i er i gang, kan i jo melde jer ind i Dyrenes Beskyttelse på http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/docs/medlem.

Det koster sølle 200 kroner om året,og så kan man jo altid vælge at donere flere penge oveni.

Das Zimmer direkte fra dyrevelfærdens slagmark!

Slå Et Slag For Dyrs Velfærd

7 thoughts on “Slå Et Slag For Dyrs Velfærd

  1. daszimmer siger:

    Ja okay… Det havde jeg rent faktisk ikke set:s…. Men der står jo så også i første omgang:D

    Har lige tilført et link ekstra..

  2. dmfisk siger:

    Godt initiativ Zimmer… Fuck hvor blev jeg gal da jeg hørte om den seneste episode med hesten! Han skulle ha skåret sine ædle dele af og så skulle han tvinges til at spise dem.

  3. daszimmer siger:

    Jeg takker ydmygt!

    Jeg kan kun være enig… Lad os håbe hesten sparker ham i skridtet næste gang, at han kaster sig ud i at lege doktor!

  4. Camilla siger:

    Herligt med mænd der tænker på dyrevelfærd – I får alle et kæmpe kram af mig🙂
    (TV2 nyhederne gav mig mareridt: jeg græder stadig over babygrisenes skrig, da de blev kastreret)

  5. daszimmer siger:

    Ja, dyrevelfærd ligger mig meget på sinde, så budskabet , om bedre vilkår for dyr, skal bare spredes til så mange som muligt.

    Ja, selv i et “dyrevenligt” land som Danmark, sker der dagligt grimme overgreb mod dyr, og det er fandme til at skamme sig over!

Skriv et svar

